BIROUL ASISTENTA SOCIETATI COMERCIALE
La BIROUL ASISTENTA SOCIETATI COMERCIALE din cadrul CCIA Vrancea se desfasoara urmatoarele activitati de consultanta pentru comercianti : 1.indrumarea prealabila privind formalitatile legale pentru constituirea si modificarea actelor constitutive ale firmelor; 2.indrumarea pentru completarea corecta a cererii de inregistrare si a formularelor tipizate specifice activitatii registrului comertului; 3.redactarea actului constitutiv al persoanelor juridice supuse obligatiei de inregistrare in registrul comertului ; 4.redactarea actelor aditionale prin care se aduc modificari in statutul firmelor ( primire de asociati, schimbarea sediului social, modificarea obiectului de activitate, majorarea capital social, modificarea obiectului de activitate, schimbarea administratorilor societatii etc) ; 5.depunerea cererii de inregistrare si a documentelor insotitoare la registrul comertului. Pe langa activitatile de consultanta enumerate mai sus, la acelasi birou se desfasoara si executia de stampile pentru societati comerciale si plastifierea de documente, venind astfel in intampinarea nevoilor comerciantilor si scutindu-i pe acestia de cautari suplimentare, si , implicit, ajutandu-i sa economiseasca timp si bani .
Tot pe considerentele anterioare, a fost initiata procedura de infiintare societati comerciale ,, la cheie “, sau , pastrandu-ne in registrul de activitate , ,,la certificat de inmatriculare” . Asfel, asociatii fondatori mandateaza angajatii BIROULUI DE ASISTENTA sa se ocupe de toate demersurile de infiintare a societatii, urmind ca in termen de 5 zile sa primeasca certificatul de inmatriculare al firmei, impreuna cu toate actele care atesta existenta acesteia, inclusiv stampila firmei.
Au fost demarate colaborari cu primariile din judet, demersuri care s-au dovedit a fi fructuoase si salutate in primul rand de comerciantii care-si desfasoara activitatea pe raza respectivelor localitati.
S-a format o relatie de lucru foarte buna si cu cabinetele notariale din Focsani, Panciu si din Adjud, la care am apelat pentru autentificarea actelor necesare si de la care au fost indrumati, ulterior, multi clienti catre noi.
Rezultatele s-au vazut intr-un timp relativ scurt, si imaginea creata a fost una de profesionalism si corectitudine. Satisfactia cea mai mare a venit in momentul in care o importanta parte din clientii nostri au venit la noi la recomandarea celor cu care lucrasem anterior, dovada faptului ca au fost multumiti.
Beneficiind de experienta, dovedind maturitate institutionala si consideratie pentru agentul economic, va asteptam pentru a va ajuta in demersurile dumneavoastra si va raspundem cu:
DISPONIBILITATE - EFICIENTA - COMPETENTA Persoana de contact: Monica Malerov.
|