Tel./Fax: (+40) 237 213 210
Log in

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Certificat de semnatura

o CERTIFICAT de SEMNATURA - se pot certifica doar semnaturile emise de reprezentantii legali ai societatii solicitante - se pot certifica semnaturile doar de pe documente originale; - se certifica semnatura nu continutul documentelor; - nu pot fi certificate semnaturile reprezentantilor legali al caror mandat a expirat; - nu pot fi eliberate certificari de semnatura pentru societatile comerciale radiate, aflate in lichidare sau pentru care a incetat dreptul de administrare in cadrul procedurii de insolventa. Documente necesare - cerere – formular tip - documentele pentru care se solicita certificarea de semnatura (original + copie certificata); - cartea de identitate/ buletinul/pasaportul, dupa caz, a reprezentantului legal a carui semnatura se certifica (copie); - certificatul de inregistrare in Registrul Comertului, copie conforma cu originalul; - imputernicirea persoanei delegate sa obtina certificarea de semnatura;. - cartea de identitate/buletinul/pasaportul persoanei imputernicite sa obtina certificarea de semnatura (copie).
Read 689 times

Articole

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk