Tel./Fax: (+40) 237 213 210
Log in

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Servicii (15)

Avizare documente de comert international

Camerei de Comert ,Industrie si Agricultura Vrancea este abilitata ,sa avizeze la cerere alte documente pentru comertul internaţional (invoice, certificat fitosanitar, exporter registry form, letter of authorisation, declaraţie de producator, etc).

Acte necesare pentru avizarea documentelor de comert international:

• cerere (original);

• imputernicire / delegatie (original);
• documentul pentru care se solicita avizarea in original si copie.

Avize de forta majora

AVIZAREA EXISTENTEI CAZULUI de FORTA MAJORA
La solicitarea scrisa a companiilor, Camera de Comert, Industrie  şi Agricultura Vrancea avizeaza existenta cazului de forta majora.
Solicitarea va cuprinde prezentarea faptica si detaliata a evenimentului, a consecintelor acestora in relatia cu partenerul contractual şi argumente juridice ca evenimentul invocat reprezinta forta majora.
Avizul de existenta a cazului de forta majora se emite in baza documentelor doveditoare depuse exclusiv de solicitant.


Dosarul va cuprinde :
•    cererea de emitere a avizului, semnata de reprezentantul legal; •    o copie a contractului afectat din evenimentul de forta majora, cuprinzand clauza de forta majora;
•    atestari de la organele, autoritatile si institutiile abilitate, de la caz la caz (altele decat CCIA VRANCEA), privind existenta si efectele evenimentului invocat, localizarea acestuia, momentul inceperii si incetarii evenimentului;
•    notificari adresate partenerului contractual in legatura cu aparitia evenimentului invocat si efectele sale asupra derularii operatiunilor contractuale.
Documentele se prezinta in original sau in copie certificata de solicitant. Solicitantul isi asuma intreaga raspundere, inclusiv penala, pentru veridicitatea datelor si a documentelor prezentate odata cu solicitarea adresata Camerei de Comert ,Industrie si Agricultura Vrancea de avizare a evenimentului de forta majora.

 

Ce este Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare (AEGRM)?
Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare (AEGRM) este o baza de date unica la nivel national, aflata sub tutela Ministerului Justitiei, care asigura o evidenta a datoriilor pentru care s-au constituit ipoteci asupra unor bunuri mobile.


Avantajele inscrierii in AEGRM:
    Entitatile care efectueaza inscrieri in arhiva (atat persoane fizice cat si persoane juridice) beneficiaza de dreptul de a-si putea recupera cu prioritate datoriile prin executarea bunului adus in garantie de debitor, inaintea altor creditori. Asadar, inscrierea in Arhiva reprezinta o garantie in plus cu privire la recuperarea datoriei, conferind creditorului intaietate la executarea bunului inscris (ipotecat).
Ce puteti inscrie in AEGRM?
• ipoteci mobiliare, creante, conturi bancare • contracte de garantie, locatiune, consignatie, vanzare-cumparare, imprumut
• autovehicule,utilaje agricole
• paduri care urmeaza a fi taiate
• obligatii agricole, recolte, in general, dar si recolte ce urmeaza a fi culese
• efective de animale, etc.

In afara de inscrierea avizelor de garantie, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Vrancea va poate oferi consultanta de specialitate, servicii de cautare si extragere de informatii din baza de date a Arhivei electronice, eliberare la cerere de copii certificate de pe inscrierile din arhiva.
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la tel: 0237-213.210 , email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., persoana de contact Robert Mazilu.